متولدین فروردین در این هفته حرف دلتان را به کسی نگویید :

در یک معامله ضرر قابل توجهی می کنید. چون بدون برنامه جلو رفته اید. اما این شکست می تواند مقدمه پیروزی باشد. در مورد آنچه که در دلتان است با کسی سخن نگویید؛ چرا که ممکن است با تجربیات خام و ناکافی شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کند. امتحانی در پیش دارید که نتیجه این آزمون در زندگی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. بهتر است مطالعه را هرچه سریع تر شروع کنید.

 

 

 

 

اردیبهشت ماهی ها برای عزیزتان خیرات کنید :

موفقیت در کاری دور از انتظار نیست و لازمه آن کمی همت و پشت کار است. شما از دو رنگی و بی وفایی گریزانید و دلتان می خواهد دیگران هم با شما اینگونه باشند.مادیات برای شما چندان اهمیت ندارد. شما خیر و دست و دلباز هستید.به شخصی که از بیماری ای رنج می برد کمک خواهید کرد. او برای همیشه دعاگوی شما خواهد بود. برای عزیزتان خیرات کنید.

 

 

خردادی عزیز مسافرت خود را به تعویق بیندازید :

اگر در فکر مسافرت یا نقل مکان هستید، چند روزی آن را به تعویق بیاندازید تا با جیبی پر تر راهی شوید.کسی در مورد شما اشتباه کرده اما خجالت می کشد بیان کند. شما هم به رویش نیاورید و سعی کنید با منش و گذشتی که دارید روابط خود را با او مانند سابق ادامه دهید.از طرف فردی کمکی دریافت خواهید کرد که بسیار به موقع و ضروری است. قدر دان آن باشید.

 

 

 

دوست تیر ماهی رفتار خود را  تغییر دهید  :

درگیر شدن با مشکلات این و آن در روحیه شما نیز تاثیر منفی می گذارد. بهتر است مدام نقش فرشته نجات را بازی نکنید. پس انداز و صرفه جویی به نفع شماست. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. به خانواده خود بیشتر رسیدگی کنید.در رفتار خود تغییراتی ایجاد کنید. این تغییرات برای شما لازم است و می تواند نتیجه تعیین کننده ای در زندگی شما و کسی که دوستش دارید داشته باشد.

 مرداد ماهی ها  استراحت کنید :

افکار بلند پروازانه را از خود دور کنید و مشکلات خود را با غریبه ها در میان نگذارید. به کسی دل بسته اید که شما را به آرزویتان نمی رساند اگر از او کناره نگیرید،سر خورده و افسرده می شوید. اتفاق تعیین کننده ای در زندگی شما میافتد، خود را برای آن آماده کنید. بعد از مدت ها تلاش مداوم شما اکنون نیاز به کمی آرامش دارید. باید استراحت کنید.

 

 

 

 

شهریور ماهی ها با فردی مجرب مشورت کنید :

 اگر مجرد هستید کسی به شما پیشنهاد ازدواج می دهد که به نظرتان مناسب یک دیگر نیستید.در محیط کار در موقعیتی قرار گرفته اید که باید از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنید،خوب سبک و سنگین کنید و اگر باز هم احساس می کنید که در انتخاب یکی از آنها تردید دارید سعی کنید با فردی مجرب مشورت کنید. در امور مالی به کسی که شناخت کافی از او ندارید اعتماد نکنید.

 

 

متولدین مهر طلبتان را مطالبه کنید :

خرید ملک و یا ماشین در شرایط فعلی سودی برایتان ندارد .اگر طلبی از کسی دارید آن را مطالبه کنید وگرنه از دست خواهد رفت. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز در انتظار جواب قطعی شماست انتظار سخت است ، او را از این وضعیت برهانید.در محیط کار با کسی به تندی برخورد کرده اید، حتی اگر حق با شما بوده است لزومی ندارد برای اثبات ایده تان به دیگران پرخاش کنید.

 

آبان ماهی ها کنجکاوی بی مورد نکنید :

 بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید. از کنجکاوی های بی مورد که شما را نزد دیگران سبک جلوه می دهد بپرهیزید. سرتان به کار خودتان گرم باشد. هیچ کس به هیچ دلیلی اجازه دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد. در کاری شکست می خورید. دوباره شروع کنید و دلسرد نشوید شما با پشت کاری که دارید به راحتی ضرر را جبران می کنید.

متولدین آذر آرمشتان را حفظ کنید :

شخصی سعی می کند شما را عصبانی کند. او را ندید و حرفهایش را نشنیده بگیرید. هدیه ای دریافت می کنید که گرچه ارزش مادی چندانی ندارد ولی برای شما بسیار با اهمیت است.اگر در فکر انجام معامله یا کار جدیدی هستید سعی کنید آن را به سرانجام برسانید و زمان را از دست ندهید که اصلا به نفع شما نیست. در شرایط سخت آرامشتان را حفظ کنید.

 

 

متولدین دى به حساب و کتابتان برسید :

امور مالی را سرسری نگیرید. برای رسیدگی به حساب و کتابتان وقت بگذارید. وسواس و تردید در مورد مسئله ای شما را از رسیدن به هدفتان باز میدارد.در مورد پیشنهادی که به شخصی میدهید، بیش از حد اصرار نکنید. بجای اینکه او را تشویق کنید بیهوده به شک میندازیدش. پیشنهاد کاری غیر منتظره به شما خواهد شد. خود را خیلی مشتاق نشان ندهید.

 

 

 

بهمن ماهی ها نگرانی را کنار بگذارید :

 گاهی مواقع مشکلات را نمی توان در یک لحظه خاص حل کرد، بنابراین باید موقتا حل آن ها را به تعویق انداخت.گذر زمان می توان تاثیر خوبی بر روی مشکل پیش آمده بگذارد و در نهایت اثر آن را کم کند. به تازگی با مسئله ای برخورد کرده اید که حتی فکر کردن به آن هم شما را نگران می کند. سرانجام باید با آن مواجه شوید. نگرانی را کنار بگذارید.

 

 

 

متولدین اسفند بد خواه نباشید :

با عظمی راسخ به سوی خواسته ی قلبیتان حرکت کنید. شما به مشورت اعتقاد خاصی دارید و در هر کاری اول عاقبت آن را می سنجید. این خصوصیت بسیار به شما کمک خواهد کرد. کینه کسی را به دل نگیرید و بد هیچ کس را نخواهید. این روزها فکرتان گاهی آنچنان مشغول است که از موضوعات اصلی غافل می شوید پیشنهادی به شما می شود آن را رد نکنید.