کیک عروسی گران قیمت در دنیا چگونه ساخته می شود ؟

برای برخی از افراد مشهور، کیک عروسی باید به اندازه حلقه عروس بدرخشد. چون در نهایت از کیک عروسی، بیشتر از تنها یک دسر شیرین استفاده می‌شود. تمام کیک باید بر مبنای موقعیت و طرح و تزئینات عروسی طراحی شود. با داشتن چنین جایگاه مهمی، یک کیک عروسی باید زیبا، درخشان، و مهم‌تر از همه منحصر به فرد باشد. برخی از زوج‌ها کیکی را انتخاب می‌کنند که بیشتر از ۳ متر ارتفاع داشته باشد، و برخی، کیک‌های خود را با هزاران گل آراسته می‌کنند، برخی رنگ‌های روشن را انتخاب می‌کنند و برخی استفاده از الماس‌های زیبا را ترجیح می‌دهند. و با وجود هر طراحی و جواهراتی که به این کیک‌ها اضافه می‌شوند، مبلغ این کیک نیز بیشتر می‌شود. از هزاران تا میلیون‌ها دلار، می‌تواند قیمت یک کیک عروسی گران قیمت باشد. در ادامه تعدادی کیک عروسی گران قیمت معرفی شده است.

 ۷ هزار دلار

در ماه نوامبر سال ۲۰۰۰، مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز، عروسی خود را در هتل پلازای نیویورک جشن گرفتند. کیک آنها، یک کیک ۱۰ طبقه‌ی وانیل و خامه‌ای بود. که توسط سیلویا ویناستاک، تهیه شده بود، که لقب لئوناردو داوینچی کیک‌ها را به او داده‌اند. این کیک عروسی گران قیمت به اندازه‌ای بزرگ بود که دو طبقه بالایی آن باید برای رد شدن از سالن عروسی، از آن جدا می‌شد. این کیک با هزاران گل شکری خوراکی، تزئین شده بود.

کیککیک ۷ هزار دلاری مایکل داگلاس

 ۱۱ هزار دلار

جزئیات عروسی چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی تنها تا لحظاتی قبل از ادای سوگند این دو نفر به یکدیگر، به صورت یک راز باقی مانده بود و حتی طراحان کیک و صاحب قنادی، مارتن و فرانسیس استینمن هم، طراحی و شکل کیک را به صورت یک راز در سینه حبس کرده بودند. این کیک از آرد بدون گلوتن که با کیک اسفنجی وانیلی ترکیب شده بود، ساخته شده بود، که در بین لایه‌های آن موس شکلات تلخ استفاده شده بود. این کیک عروسی گران قیمت از ۹ طبقه تهیه شده بود که همه طبقات با فوندانت وانیلی پوشیده شده بودند. هر طبقه با تعداد زیادی از انواع رزهای متنوع، لیلی‌های شیپوری وحشی و ارکیده، تزئین شده بود. در مجموع، حدود ۱۰۰۰ گل شکری در این کیک به کار رفته بود.

کیک

 ۲۰ هزار دلار

زمانی که کیم کارداشیان با ستاره اتحادیه ملی بسکتبال، کریس هامفریز ازدواج کرد، این ستاره در نظر داشت تا مطمئن شود که کیک عروسی او، به اندازه خود او خواهد درخشید. این کیک ۲ متر و ۴۰۰ سانتی‌متری توسط طراح معروف کیک، پارتیک هانسن طراحی و ساخته شده بود که نزدیک به ۲۷۲ کیلوگرم وزن داشت. این کیک عروسی گران قیمت و مرمری با تکه‌های شکلات و خامه کره‌ای تزئین شده بود. طبقات کیک به صورت سیاه و سفید تزئین شده بودند، و یک حس مدرن و سادگی به کیک بخشیده بودند.

کیک

 ۳۲ هزار دلار

بهترین راه برای اضافه کردن زیبایی و درخشندگی به یک کیک چیست؟ فقط کافی است کریستال‌های سواروفسکی را استفاده کنید. این همان کاری است که ران بن اسرائیل، طراح مطرح شهر نیویورک،  آن را انجام داد. او در این کیک بیشتر از ۴۰۰۰ کریستال سواروفسکی، استفاده کرده بود. او و تیمش این کیک عروسی گران قیمت را طراحی کردند که در آن آب یخ زده و بازتاب نور را بازسازی کرده بودند. با وجود این ایده‌ها، ران بن اسرائیل، اول از همه یک کیک خالص وانیلی را تهیه کرد که کیک ابری سفید نام داشت. سپس، او این کیک را به یک کیک ۵ طبقه تبدیل کرد که کریستال‌های ظریف سواروفسکی از آن آویزان شده بودند. این کیک بر روی یک پایه اکلریک زیبا قرار گرفته بود. این شاهکار درخشان، برای پذیرایی از ۴۸۵ مهمان استفاده شد و ساختن آن بیشتر از ۴۵۰ ساعت زمان برده بود.

کیک

 ۴۰ هزار دلار

ازدواج سلطنتی پرنس چارلز و لیدی دایانا در کلیسای جامع سنت پل در لندن، انگلستان برگزار شد. ازدواج آنها در سال ۱۹۸۱، با یک کیک ۱ و نیم متری بسیار بزرگ همراه بود. این کیک توسط دیوی آوری طراحی شده بود، این کیک عروسی گران قیمت با رزها، زنبق دره و ارکیده و همچنین نشان لباس رسمی خانواده پرنس چارلز تزئین شده بود. با وجود اینکه این کیک بسیار بزرگ بود، اما تنها کیکی نبود که در عروسی به مهمانان ارائه شد.

کیک

۴۰ هزار دلار

همچنین حدود ۴۰ هزار دلار، هزینه کیک عروسی گران قیمت لیزا مینلی و دیوید گست بود. با مراسم عروسی‌ای که در آن الیزابت تیلور و مایکل جکسون حضور داشتند، کیک عروسی لیزا منلی باید بهترین کیک می‌بود. یک کیک ۱۲ طبقه، که از طراحی سیاه و سفید و قرمز برخوردار بود. همچنین خطوط تمام نقره به شکل برگ درخت نیز در تمام این ۱۲ طبقه، به همراه رزهای شکری بنفش و قرمز به کار رفته بود.

کیک عروسی

۸۰ هزار دلار

عروسی سلطنتی پرنس ویلیامز و کیت میدلتون یک رویداد بسیار مهم بود که توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. اما چندین روز قبل از اینکه این زوج سلطنتی عهدهای یکدیگر را بازگو کنند، طراح کیک، فیونا کیمز در حال انتقال دادن این کیک از فروشگاه خود، برای سرهم کردن آن در کاخ باکینگهام بود. این شاهکار معماری، از ۸ طبقه کیک میوه‌ای تشکیل شده و با خامه پوشانده شده بود. حدود ۱۷ نوع گل مختلف در این کیک به کار رفته بود، که هر یک از گل‌ها، معنای نمادینی داشتند. رز انگلیسی، ژاژ اسکاتلندی، نرگس ولزی و شبدر ایرلندی، به منظور اشاره به ملیت آنها، در طبقه هفتم قرار گرفته بودند. در  طبقه ششم، یک تصویر هنری از این زوج که توسط لیلی‌ها و زنبق‌های دره‌ای شکری احاطه شده بودند، به نمایش گذاشته شده بود که نمادی از شیرینی و تواضع بود.

کیک عروسی ۱٫۳ میلیون دلار

در سال ۲۰۱۰، ویژه برنامه مراسم عروسی در دالاس، درخشش خاصی را به همراه یکی از کیک‌های خود به نمایش گذاشتند. این شاهکار ۹ طبقه‌ای توسط یک شیری‌پزی در دالاس تهیه شد. این کیک عروسی گران قیمت با فوندانت عاجی و خطوط نقره‌ای و درخشان پوشیده شده بود. رشته‌های الماس در سرتاسر این ۹ طبقه به نمایش گذاشته شده بودند و الماس‌ها و یاقوت‌های کبود بزرگ در پایه کیک، قرار گرفته بودند. در مجموع، این کیک با ۱۲۰۰ قیرات الماس و یاقوت کبود تزئین شده بود. با قیمت کلی ۱٫۳ میلیون دلار این کیک برای پذیرایی از ۳۲۰ نفر استفاده شد.

 ۲۰ میلیون دلار

ویژه برنامه لوکس عروسی در بورلی هیلز، کالیفرنیا، رتبه اول را برای میزبانی از گران‌قیمت‌ترین کیک عروسی را در سال ۲۰۰۶ به خود اختصاص داد. این کیک عروسی گران قیمت توسط طراح کیک، ناهید پارسا طراحی شده بود. لایه ضخیمی از خامه سفید زده شده، قسمت بالایی کیک را پوشانده بود و یک فوندانت عاجی سنگین، طبقات پایینی را پوشانده بود. طبقات وسط کیک با روبان‌های ساتن و گل‌های پاستل، پوشیده شده بودند. پایین‌ترین طبقات کیک شامل پولک‌های طلایی کوچک بودند، که مقداری نور به کیک اضافه کرده بود. اما آن چیزی که این کیک را به یک شاهکار میلیون دلاری تبدیل کرده بود، الماس‌های بزرگی بود که به شکل بسیار ظریفی از بالا تا پایین کیک قرار گرفته بود. در حالی که ظاهر این کیک عروسی فوق‌العاده بود، اما طعم آن، هنوز به صورت یک راز باقی مانده است.

کیک عروسی گران قیمت ۷ میلیون دلاری

این کیک توسط یک قنادی در چستر، انگلستان تهیه شد، که عنوان گران‌قیمت‌ترین کیک عروسی دنیا را به خود اختصاص داده است که از ارزش ۵۲٫۷ میلیون دلار برخوردار است. این کیک از ۸ طبقه فوندانت خامه‌ای سفید تشکیل شده بود. سپس، برای اضافه کردن درخشندگی بیشتر، این کیک با ۴۰۰۰ الماس تزئین شد. این الماس‌های درخشان توسط راسل و کیس در لیورپول، انگلستان، تهیه شدند. بعد از این مراسم، مهمانان توانستند مزه این شاهکار هنری را بچشند.