نقاشی چهره | هدیه برای هنرمند

دوستی دارید که عاشق نقاشی است؟ همیشه اتاقش بهم ریخته و در و دیوارهایش رنگی است؟ احتمالا هر وقت وارد اتاقش می‌شوید، با حجمی از بوم‌ و تویوپ‌های رنگ مواجه می‎شوید. واقعا برای این دوست هنرمند و کمی شلخته چه کادویی مناسب است؟ اگر دوست این شکلی دارید پس این مطلب را از دست ندهید.

 

هدیه برای هنرمند

 

خدایا چه چیزی برایش بخرم؟ اوه اوه! هنرمند هم هست؛دیگر هیچی! کارم ساخته است! حتما روی کادو گرفتن حساس است. با این جمله فکر کنم همه یا بعضی از شما آشنایی دارید. وقتی بحث کادو دادن به یک دوست، با طبع هنری و نقاشی می‌شود، همه فاتحه خودشان را می‌خوانند! نه. آنقدر هم سخت نیست! ما به شما کمک می‌کنیم که در عرض 10 دقیقه کادو موردنظر خود را پیدا کنید و با خیال راحت به تولد دوستتان بروید!

 

می‌خواهم یک کادو متفاوت برایش بخرم!

بوم نقاشی: شاید خیلی خاص به نظر نیاید اما جز ابزار زندگیِ نقاشان به حساب می‌آید ولی خیلی خشک و خالی هم نباید باشد! می توانید روی آن یک عکس چاپ یا خودتان طراحی کنید و با دادن این بوم، دوستتان با ذوق آن را رنگ کند!

رنگ‌‌های خاص برای نقاشی‌اش: یکی از معضلات همیشگی نقاش‌ها، ترکیب و درآوردن یک رنگ جذاب و ناشناخته است! بعضی اوقات، در طول روز در حال خلق یک رنگ هستند اما به آن نمی‌رسند! چرا با خریدن چند نوع رنگ خاص و زیبا که در پالت‌شان وجود ندارد آن‌ها را خوشحال نمی‌کنید؟ فقط به فروشگاه‌های مخصوص رنگ بروید و برایشان بخرید!

قلم‌مو به سبک خودش: یکی دیگر از ابزارآلات مهم این نوع دوستان، قلم‌مو است. مثل یک سنجاق سر، همیشه به مو خود وصل کرده‌اند یا بالای گوششان می‌گذارند. همدم همیشگی‌شان نیز به حساب می‌آید. یک دسته قلم‌مو برایش بخرید و اسمش را روی آن چاپ یا بنویسید و اگر خیلی می‌خواهید خلاق‌تر باشید، عکسش را روی دسته قلم‌مو بیندازید. یکی از خاص‌ترین هدیه‌هایی می‌شود که تا به حال گرفته است!

جامدادی برای دوست شلخته‌ام: از آنجایی که این نوع دوستان بسیار شلخته هستند، یک جامدادی برایشان بهترین انتخاب است. جامدادی که قلم‌موهای خود را داخل آن بگذارند و کمی اتاق‌شان را خلوت‌تر کنند. این انتخاب شماست که می‌خواهید اسم یا عکسش را روی جامدادی چاپ کنید یا نه!

لباس کار داشته باش تا همیشه تمیز باشی: نقاشان همیشه بعد از خلق یک اثر هنری، به صورت ناباورانه‌ای کثیف می‌شوند! به لباسشان رنگ روغن می‌چسبد و دیگر با آن لباس باید خداحافظی کنند! خب چرا یک لباس کار خاص و زیبا برایشان نمی‌خرید که هر چقدر دوست داشتند آن را کثیف کنند؟!

چهره‌اش را هدیه بده: الان با خود دارید می‎گویید این یعنی چه؟ خب! عکس تمام چهره از دوستتان دارید؟ یا یک عکس دو‌نفری که به آن علاقه زیادی دارد؟ پس دست به کار شوید! عکس را روی پارچه چاپ کرده و با منگنه روی بوم بچسبانید. چه دیدید؟ شاید شما هم از ین هدیه خوشتان آمد!

 

هدیه برای هنرمند

سفارش نقاشی چهره

 

• اسطوره‌اش را هدیه بده: همه نقاش‌ها یک اسطوره برای خود دارند که با سبک او نقاشی و زندگی می‌کنند. به طور مثال اگر دوست شما طرفدار پروپا‌قرص وینسنت ونگوگ و کارهای پست‌امپرسیونیسم است پس یک آلبوم از نقاشی‌های او یا پرتره‌اش را به عنوان یک هدیه هیجان‌انگیز انتخاب کنید!

• تابلو،همدم همیشگی: تابلو‌، همیشه یکی از ماندگارترین هدیه‌ها به حساب آمده است. یک تابلو نقاشی، به سبکی که دوست دارد برایش بخرید تا همیشه روی دیوار اتاقش باشد.

• مجسمه سفالی برای دوستم: معمولا فقط بوم، رنگ و قلم‌مو این نوع دوستان را به هیجان نمی‌آورد بلکه یک مجسمه سفالی هم می‌تواند هدیه باشد!

• ماگ برای زمان خستگی: بعد از تمام شدن یک نقاشی سخت و طولانی یا انجام تمرین‎های کلاس نقاشی حتما خوردن یک چای در «ماگ سرامیکی برند چغوک»، خستگی را از بین می‌برد. پس انتخاب ماگی هنری هم گزینه‎ای خوب برای دوست نقاش‎تان است.

• آویز شیشه‌ای برای هنرمند: اگر به تزئین اتاقش اهمیت می‌دهید پس این «آویز شیشه‌ای برند هیاس مدل پرنده» را از دست ندهید! این پرنده‌ها یکی از متفاوت‌ترین هدیه‌ها به حساب ‌می‌آیند و دوستتان با دیدن این آویزها در اتاقش همیشه به یاد شما خواهد بود.

• بشقاب سرامیکی برای دیوار اتاقش: این هدیه کاملا مرتبط با طبع نقاشیِ دوستِ شما است. «بشقاب سرامیکی برند هانه»حالت نقاشی مانند دارد و می‌تواند رنگ و هارمونی به اتاقش ببخشد و کمی آن را رنگارنگ‌تر کند!

سفارش نقاشی چهره | کادویی ماندگار

بازدید کننده گرامی ضمن قدردانی و تشکر از بازدید و انتخاب شما ، در این فروشگاه اینترنتی سفارش نقاشی چهره ، پرتره رئال (نقاشی چهره طبیعی) پذیرفته می شود.  در زیر برخی از نمونه کارهای ” نقاشی چهره ، سیاه قلم ” و ” نقاشی چهره ، پاستل ” را ملاحظه بفرمایید.

سفارش نقاشی سیاه قلم :

سفارش نقاشی چهره با سیاه قلم

سفارش نقاشی رنگ روغن

طراحی چهره با رنگ روغن

سفارش نقاشی با پاستل

طراحی چهره با پاستل

سفارش نقاشیخط

سفارش طراحی با تکنیک میکس مدیا

سفارش نقاشی با مداد رنگی

سفارش نقاشی چهره با مداد رنگی

سفارش نقاشی میکس مدیا

سفارش طراحی چهره با میکس مدیا

سفارش نقاشی با مداد کنته

سفارش طراحی با مداد کنته

سفارش نقاشی با آبرنگ

سفارش نقاشی با آبرنگ

سفارش کاریکاتور

سفارش کاریکاتور
علاقه مندی ها 0
صفحه علاقه مندی ها خرید را ادامه دهید