ما ایرانی ها همیشه دنبال بهانه ای برای خوشحال کردن نزدیکانمان هستیم. مثلا اگر یکی از آشنایان به موفقیتی دست پیدا کند یا اینکه ازدواج کرد و یا بچه دار شود همه دوستان و آشنایان جهت عرض تبریک با دادن هدیه ای سعی در خوشحال کردن آن شخص می کنند.

یکی از بهانه هایی که هیچوقت قدیمی نشده و از گذشته در فرهنگ ما جای داشته است فرهنگ هدیه یا عیدی دادن به مناسبت تحویل سال نو و نوروز است. حتما شما هم قبول دارید که عید بدون عیدی، عید نیست!

 

انتخاب هدیه

عیدی دادن و عیدی گرفتن

عیدی دادن و عیدی گرفتن در فرهنگ ما ریشه دیرینه دارد و علیرغم اینکه طی گذر سال ها بنا به شرایط مختلف دچار تغییر شده است هیچگاه این سنت پسندیده از آیین نوروز باستانی حذف نشده است. در گذشته در ایام نوروز کوچکتر ها برای دست بوسی به محضر بزرگترها می رفتند و مهم دریافت هدیه ای تبرک یافته از سوی بزرگترهای فامیل بود.

اما امروزه به دلایل مختلف سلیقه مردم در عیدی دادن و نیز توقع همه ما به عنوان عیدی گیرنده تغییر کرده است.  انتخاب هدیه یکی از معضل هاییه که موقع خرید عیدی ، هدیه تولد ، هدیه ولنتاین ، هدیه ازدواج ، هدیه روز مادر ، هدیه روز پدر ، هدیه روز زن ،هدیه روز دختر و خلاصه خرید هر هدیه ای که مناسب برای آقایان و خانم ها باشه بهش بر می خوریم. شاید شما هم قبول داشته باشید که هر چقدر تکنولوژی عکاسی و چاپ و حتی نرم افزار های شبیه ساز پیشرفت کنند، نمی توانند جای کار دست یک انسان را بگیرند.

پیشنهاد ما به شما سفارش نقاشی چهره می باشد. اصلا حس اینکه چهره ما توسط انسانی دیگر روی کاغذ ترسیم شود، متفارت است. حس خوشحالی و لبخند با یک کادو خاص و متفاوت. در فروشگاه اینترنتی تیکتا شاپ ، سفارش نقاشی پرتره رئال (نقاشی چهره طبیعی) با قیمتی باور نکردنی و در کمترین زمان ممکن پذیرفته می شود.

هدیه

 

پیشنهاد ما به شما سفارش نقاشی چهره می باشد.

اصلا حس اینکه چهره ما توسط انسانی دیگر روی کاغذ ترسیم شود، متفارت است. حس خوشحالی و لبخند با یک کادو خاص و متفاوت. در فروشگاه اینترنتی تیکتا شاپ ، سفارش نقاشی پرتره رئال (نقاشی چهره طبیعی) با قیمتی باور نکردنی و در کمترین زمان ممکن پذیرفته می شود.

 

لیست قیمت نقاشی با تکنیک سیاه قلم  به شرح زیر می باشد

لیست قیمت نقاشی چهره با تکنیک سیاه قلم فتو رئال

لیست قیمت نقاشی با تکنیک پاستل به شرح زیر می باشد

لیست قیمت نقاشی چهره با تکنیک پاستل

لیست قیمت نقاشی با تکنیک مداد رنگی به شرح زیر می باشد

لیست قیمت نقاشی چهره با تکنیک مداد رنگی

 

نحوه ثبت سفارش طراحی چهره

۱- مشاوره با کارشناسان این بخش :

 مشاوره با کارشناسان نقاشی چهرهعکس انتخابی خود را برای ما ارسال فرمائید. پس از بررسی فایل ارسالی شما توسط کارشناسان این بخش در صورتیکه عکس ارسالی شما از نظر وضوح و کیفیت مناسب تشخیص داده شود، کارشناس فنی ما با شما تماس خواهد گرفت. شایان ذکر است حداکثر زمان بررسی یک روز کاری خواهد بود.

۲- مشخص نمودن تاریخ تحویل اثر :

تقویمپس از ارسال و تایید عکس ارسالی ، تاریخ تحویل اثر مشخص خواهد شد. زمان تحویل کار بین ۲ الی ۱۰ روز کاری متناسب با سایز  اثر و تکنیک مورد استفاده (نقاشی سیاه قلم ، نقاشی پاستل ، آبرنگ و … ) و میزان سفارشات دریافتی متغیر خواهد بود.

۳- صدور فاکتور و واریز پیش پرداخت :

صدور فاکتور پس از تایید طرفین فاکتور صادر و ارسال خواهد شد .

*** به منظور نهایی کردن سفارش ۵۰ درصد از هزینه کل فاکتور به عنوان بیعانه می بایست  واریز شود.

      شایان ذکر است کل مبلغ اعلامی را می توان به صورت آنلاین از لینک  زیر پرداخت نمایید.

۴- ارسال تصویر طراحی شده :

ارسالیک روز قبل از ارسال فیزیکی نقاشی ، عکس تابلو برای شما ارسال خواهد شد تا قبل از نهایی کردن اثر ، ویرایش اثر مطابق نظر شما روی تابلو انجام شود . سپس با توجه به نوع ارسال ( تحویل حضوری، به وسیله پست و یا پیک ) در تاریخ مشخص شده تحویل خواهد شد.

 

 

جهت مشاهده نمونه کارهای نقاشی چهره با تکنیک سیاه قلم ، پاستل و مداد رنگی  و اطلاع از آخرین لیست قیمت ها بر روی عکس زیر کلیک نمایید

سفارش نقاشی چهره سیاه قلم پاستل و مداد رنگی