آموزش طراحی چهره

اولین گام  در یادگیری طراحی چهره یاد گرفتن اصول و مبانی طراحی چهره است در این کتاب ( Drowing Portraits ) شما به صورت کاملا عملی و از ابتدا با طراحی چهره انسان آشنا خواهید شد.در نقاشی چهره انسان، دهان، چشم، بینی و گوشها الفبای طراحی صورت هستند و کتاب حاضر بهترین راهنمای تصویری برای علاقه مندان هنر طراحی چهره است.

 

کتاب آموزش طراحی چهره

 

فرمت کتاب : پی دی اف (PDF)

زبان : انگلیسی

موضوع : آموزش طراحی چهره

تعداد صفحات : 50 صفحه

لینک دانلود :  دانلود کتاب آموزش طراحی چهره

 

مشاهده برخی از صفحات 

آموزش طراحی چهرهکتاب آموزش طراحی چهرهکتاب آموزش طراحی چهرهآموزش طراحی چهره

 

دوره مجازی و غیر حضوری آموزش طراحی چهره

مختصری درباره دوره مجازی و غیر حضوری آموزش طراحی چهره :

لذت نقاشی کردن را باید بارها و بارها تجربه کرد . با نقاشی انسان به یک خودشناسی و دقیق تر دیدن دنیای پیرامون خود می رسد . و در کنار آن از لذت آثاری که خلق می کند ، بهرمند می شود . در میان انواع موضوعاتی که علاقمندان به هنر ، تمایل به نقاشی دارند هیچ یک پیچیده تر و زیباتر از نقاشی چهره نیست ، که در این میان با گذشت زمان و استفاده از ابزار مدرن و ظهور متدی به نام سیاه قلم ، دریچه زیبا و جذابی رو به هنر آموزش سیاه قلم گشوده شده است .

درک سریع و آسان این تناسبات چهره و حجم پردازی ها نیاز به آموزشهایی دارد که باید توسط اساتید دارای تجربه و پشتوانه علمی بالا ، به شما هنرجویان عزیز منتقل شود ، و این بسیار مهم است که شما به چه کسی گوش می دهید و از چه کسی می آموزید ، آیا شخصی که از او می آموزید به این علوم واقف و تجربه استفاده از آن را دارد ؟  که درک این موضوع با مشاهده آثار وی و هنرجویان ایشان ، چندان کار سختی نیست .